5 Ağustos 2012 Pazar

Hımm Diyenle Olmaz


Bugünkü konumuz da kendisine uzun uzun anlatılan şeyden sonra hımm cevabını veren içi boş düdüklü tencere kafalı hödük. Ya bari nezaketen birkaç cümle kur, bir ilgileniyormuş gibi yap. Konuşmayı öğretememişler böylelerine. Beklentileri tavan yapmış. Hep karşı taraf anlatsın, karşı taraf götünü yırtsın konuşma uzasın diye, karşı taraf mesaj atsın… Böyle biriyle beraber olacaksanız yalnızlık binlerce kat daha iyi söyliyim. Başınıza bir sürü dert alırsınız. İşlerine gelince seviyorum her şeyimsin canımsın derler, gönlünüzü feth edip topu size atarlar. Siz de bu çocuk beni seviyor şöyle baş üstünde tutayım, her sabah benim günaydınımla uyansın, görüşelim edelim dersiniz ama karşı taraf konuşmaktan acizdir. Ama hala konuşmak ister. Telefon açar, siz konuşursunuz konuşursunuz tabi makineli tüfek olmadığınız için bir yere kadar yani. Sonra başlasın eeeler. Ee anlatsana eee konuşsana eee uydur bir şeyler. Alfabe götüne girsin emi. Soytarıya dönersiniz bir şeyler bulayım da konuşalım diye. Saçmalamanın dorularına çıkarsınız. Dengeniz alt üst olur. Hele konu bul diyenle hiç olmaz. Ya ben de insanım. Bir tane doğru düzgün insan denk gelmez mi bana yaaa. Kaderin böylesine yazıklar olsun batsın bu dünya. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder