30 Temmuz 2012 Pazartesi

Hastalık Hastası



Siz bilmiyorsunuz hastalıklara yakalandım ben. Tamam, paramı cüzdanıma koymaya üşenip kardeşime verecek kadar üşengeç biriyim ama son zamanlarda üşendiğim çoğu şey hastalıktanmış. Üzerime öyle bir halsizlik çöktü ki… Kalktığım an yere düşüyorum. Bir baş dönmesi aldı başımı gitti. Bazen de böyle karıma bir ağrı saplanıyor kıvranıyorum falan. Bir de bildiğin esmer olmama rağmen cildim belirgin bir şekilde sararıp soldu. Biz de sarılıktan şüphelendik. E artık kalkıp bir doktora gideyim dedim. Annem hemen bir randevu aldı. Akşama kadar yattıktan sonra doktora gitmek için sabahın köründe kalkmak da koydu ama naparsın işte. Evden çıkmadan dedim bir tuvalete gidiyim. Oralarda tuvaletim falan gelir hastanenin tuvaletlerinde yapmak zorunda kalmayayım. Zaten hiç sevmem hastaneleri. Girdiğim an bir hastalık kokusu gelir, her yer mikrop falan… Neyse rahatladım çıktım evden. Babam da benle geldi, beraber gittik. Randevu olduğu için tabi sıranın önüne geçtik hemen. İçeri girdik. Doktora anlatmaya başlar başlamaz oruç tutuyorsan ondandır dedi. İşte bazıları bulmuş kısa yolu, kestirip atıyor hemen. Ben de ondan değil dedim. Bir de adam manyak mıdır nedir? Tamam, saygım sonsuz. Onca yıl okuyorlar. Her yiğidin harcı değil de… Adama su içmiyorum hiç bazen iki hafta susuz kalıyorum bir sorun olur mu dedim. Kola iç bir şey olmaz dedi. Herkes içmeyin zararlı der bu da böyle çıktı işte. Benim bakışları görünce bir sürü tahlil falan verdi. Gittik tahlil vermeye tüpleri alırken kadın 2 tane de kutu vermesin mi… büyük abdest, küçük abdest… Ben tabi yıkıldım. Kan tahlilini de ilk defa vericem zaten bir heyecan oldu içimde. İğneyi gördüm ya hemen arkamı döndüm. Hemşireye de bakamam alın kolumu takılın siz dedim. Uzattım kolumu. Sen kan alırken hapşırmasın mı? Ödüm koptu yeminle. Damarıma da kökledi zaten. Böyle şeyler de hep beni bulur. Hayır, hapşırık yani ayda yılda bir gelir o da bana geldi. İçimden okumadığım lanet kalmadı. Neyse bunlar kanımı 5-6 tüp alıp bitirdikten sonra sıra idrar tahliline geldi ama ben de ağlıcak duruma geldim. Söyleselerdi önceden evde yapıp gelmezdim. Nasıl çıkarıcam ben şimdi. Tuvalet sırası bana geldiğinde girdim içeri ama nasıl kötüyüm anlatamam. Ikın ıkın yok anam olmayan şeyi nerden çıkarayım. Sonra birden kapı açılıverdi. Kadının biri baktı şöyle bir ooo sen daha yapma aşamasına geçememişsin çık benim işim 5 dakikalık dedi ama ben şok içindeyim. Öyle bir attı beni tuvaletten fermuarımı bile dışarıda çektim. Babam da zavallım bekle bekle ağaç olunca gönderdim onu. Gittim üst katlardan boş bir tuvalet buldum. Bir buçuk saat çıkmadım e anca yani. Hiç kolay değilmiş arkadaş. 3-4 kutu ıslak mendik bitirdim zaten. Şuraya deymiyim buraya deymiyim… Sancılarıma sancı katarak verdim artık tahlilleri. Sonuç olarak dizanteri olmuşum. Anlayacağınız vücudumda amipler barındırıyorum. Bir de demir eksikliği çıktı. Hapçı oldum ben de bir haftadır. Demir eksikliği saçlarımı döküyor sürekli. Kel olucam yakında. Bir de bir vitamin hapı bu kadar iğrenç olabilir. Burada küfrediyorum.  Lan kutusundan çıkardığım an bir koku salıyor etrafı. İlk gördüğüm de pembe bonibon gibiydi. Bir zevkle attım ki ağzıma o hayal kırıklığını benden iyi kimse bilemez. Eve gelince de anneme tuvalet olayını anlattım. E kızım hastane orası millet can derdinde dedi. Valla Allah yardım etsin herkese. Bana da etsin. Bir haftadan fazladır evden dışarı çıkmadım. Haliyle dışarıda olanlarla ilgili beni kandırmaya çalışan arkadaşlarım da mevcut. Kızım haberin yok suriyeyle savaş başladı diyenleri mi ararsın Tarkan intihar etti biliyor musun diyenleri mi? 

Benim tepki: koskoca pop star canına kıyıyorsa beni niye yaşıyorum ulllleeeeyyynn?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder