26 Ağustos 2012 Pazar

Biliyorum, Gitmem Gerekiyor

Yine kim geri döndü de ayak bağı oldum ben? Sadece beni sev istedim. Başka hiç bir beklentim yoktu senden. Sevmek bazıları için o kadar zor ki. Oysa ben nasıl kolay sevmiştim seni. Başlangıç gibi bitişi de kolay olsaydı keşke. Haklıyken bile haksız oldum senin için. Şimdi de yaptığın her şey git diye haykırırken bile gidemiyorum senden. Her şeyi yapsaydın da yalanlar üzerine otutturmasaydın bizi. Seni hiç bırakmam dedin ya ayrılık kapımızı çaldığında da bırakmasaydın keşke. Senden uzaklaşırken keşkelere yaklaşıyorum. Keşkeler bana faydasız... Sevmek gibi gitmek de mi zor geldi? Ben sevdim de giderim de sevgili. Daha fazla kırmana gerek yok. Anladım ben gitmem gerektiğini. Baştan hataydı, başlarken bitecekti. Tüm bunları unuta unuta sevdim seni. Hala keşke başlamasaydım demiyorum keşke bitmesi gerekmeseydi diyorum.

Keşkeler... Keşkeler başucu komidinim oldular benim.
Düşmek üzereyim dizdiğim hayallerin tepesinden. Artık uykular da tutmuyor beni.
Bu son gelişimdi. Sana bir daha dayanamam demiştim. Şimdi de son gitmemi yapıyorum.

Sana ömür boyu susuyorum.

2 yorum: