22 Ağustos 2012 Çarşamba

Hobilerim arasında her gün güneş batarken fotoğraf çekmek var

Başlık çok uzun oldu farkındayım :D acayip fotoğraf delisi bir insan olarak her akşam üstü fotoğraf makinesiyle balkona çıkıyorum. Balkonumuzdan güneşin batışını izleyebilmem çokoş bence. Her ne kadar profesyonel fotoğraf makinem olmasa da bu fotoğraf çekme aşkımı hiç mi hiç azaltmıyor. O kadar çok fotoğraf çekiyorum ki artık bunları bilgisayara flashlara hard disklere sığdıramaz oldum ama bu durumdan çok memnunum :D bilgisayarım da hangi klasörü açsam nereye tıklasam bir fotoğraf seliyle karşılaşıyorum. Çoğu insan beni anlamıyor. Beni tek anlayan fotoğraf makinem sanırım :D dışarı çıkarken yanıma ilk veya sadece aldığım şey cüzdanım ve fotoğraf makinem. Bir fotoğrafçıyla mı evlensem diye düşünmeden edemiyorum. 4. fotoğrafta daha belli olan tepe eshabı kehf. Çoğunuz 7 uyurlar mağarasını duymuşsunuzdur. işte o mağara orada. Bilmeyenleriniz varsa bu hikayeyi hemen araştırın derim. Yolunuz Tarsusa düşerse de uğramadan geçmeyin :D








7 yorum:

  1. Fotografların çok güzel ilk fotoğrafa bayıldım. Bence bu sevdadan vazgeçme kim ne derse desin. :)

    YanıtlaSil
  2. ben de en çok ilk fotoğrafı seviyorum :D teşekkür ederim yazmadan ve fotoğraf çekmeden yaşayabileceğimi düşünemiyorum bile :D

    YanıtlaSil
  3. Fotolar ve hobi süper, günün en sevdiğim saatidir gün batımı ama her gzl şey gibi çok kısa sürer :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazen içeriden fotoğraf makinemi alıp gelene kadar gitmiş oluyor beni de çok üzer bu

      Sil
  4. bende de aynı alışkanlık var ve kesinlikle muhteşem bir şey! ben güneşin batıp gökyüzünün mavileştiği ama kararmadığı anda yakalanan kareleri de çok seviyorum :)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çektiğim her kare ayrı bir heyecan veriyor bana :D teşekkür ederim yorumun için ben de uğrarım bloğuna

      Sil