16 Temmuz 2012 Pazartesi

Korkuyorum


Sessizce ağlamak… Ne seller olur gönlünde ama kimsenin ruhu duymaz. Yanında olmayı çok isteyip yanında olamamak… Hayalini kurarsın ama biri hunharca yıkar.
Âşık olmaktan korkuyorum ben. Seni körü körüne sevmekten korkuyorum. Ve artık çok geç gibi. Hatalarını teker teker siliyorum. Gözümde kocamanlaşıyorsun günden güne. Sen yokken yok olmaktan şikâyet ederken şimdi var olmaktan korkuyorum.  Eğer bir gün biterse diyorum. Başlayamıyorum. Kimseden değer görmezken senin verdiğin ufacık bir değere tutunmaktan korkuyorum. Ne olur âşık olmayayım. Ne olur alıştırma beni sana. Âşık olursam gözlerim yorulur. Yüzüne bak bak bitiremem. Gülüşünü kazırım aklıma. Utanırım, kızarırım. Ellerim hep elinde kalsın isterim. İndirmem başımı omuzlarından. Sana da yük olurum hem. Sinemaya gidelim isterim ama çok sakarımdır. Mısır dökerim üstüne tüm romantizm bozulur. Öyle çok severim ki sıkarım ben seni. Duygusallaşırım. Oto boka gülerken en ufak bir şeye ağlarım. Beni üzersen dayanamam. Kollarında ısınırsam bir kere artık beni tek ısıtan kolların olur. Sana çooooook güzel gözükebilmek için saatlerce hazırlanabilirim. Her buluşmamıza geç kalabilirim. Çok kıskanırım seni. İsyan edebilirsin. Say say bitmez. Zor iş değil mi?

Şimdi ne olur bitsin seni her an düşünmem. Hayalini kuruyorum da olmazsa diye korkuyorum.

Yağmurlar geziniyor şehirde. Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için ıslatıyor bu yağmur içimi.



4 yorum:

  1. Ben şöyle bir söz okumuştum " Allah gerçekleşmeyecek bir şeyin hayalini kurdurmazmış."
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim valla ne güzel söz :D içim rahatladı biraz

      Sil
  2. Arasıra yağan yağmur gibiydi göz yaşları, ansızın geliyordu. Islatmadan gitmiyordu.. keşke sevdiğin orandada sevilsen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba asıl korku sevmek değil onun arkasına sakladigimiz sevilmemek korkusu

      Sil