1 Nisan 2014 Salı

Bir sabah otobüs macerası

...En sismaninin içinde hafif bir ruh en zayifinda agir bir kasvet. her binene iyice bakiyorum. pantolon bedenlerinin önemini merak ediyorum.birinin sadece eldivenleri ve kaski dikkatimi cekiyor. özgürlüğü duyuyorum. acelesi olan parayi verisinden belli ediyor kendini. diğerinin umrunda değil. hepimiz birbirine karismis parti bayraklarına bakarken birlesiyoruz. bir anlik bir düşünce sıkıstırıyoruz hayata. her yerde ismim.. siyasete karismisim gibi hissediyorum. ayip bir şey yapmiscasina utaniyorum. hic tanimadigim birinin gözlerine baktim. artik tanistigimizi düşünüyorum. günün ilk azarini bir cocuk yiyince kendimi tüm haklarimdan men ediyorum . en merhametlisi bagiriyor. zıtlıklar.. gulumsedigimde hissediyorum yasadigimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder